Kan klasseromprogrammet YAM gjøre en viktig forskjell i det selvmordsforebyggende arbeidet?
DOI:
https://doi.org/10.5617/suicidologi.8275Sammendrag
Ja, det kan det! SEYLE-studien – the Saving and Empowering of Young Lives in Europe – er overbevisende lesning.
Ytterligere filer
Publisert
Utgave
Seksjon
Lisens
Dette tidsskriftet gir umiddelbar og fri tilgang (Open Access) til tidsskriftets innhold, ut fra det prinsipp at det å gjøre forskning fritt tilgjengelig for allmennheten gir økt global utveksling av kunnskap.
Forfattere som publiserer i dette tidsskriftet aksepterer følgende vilkår:
1. Forfatter beholder opphavsrett til sine verk i henhold til Åndsverkloven, og gir Suicidologi rett til første publisering av et verk.
2. Forfatter kan inngå separate tilleggsavtaler om ikke-eksklusiv distribusjon av den publiserte utgaven av sine artikler (f.eks. levere den inn til et institusjonelt publiseringsarkiv) så lenge Suicidologi blir kreditert som første utgiver.
3. Leseres bruk av tidsskriftet må skje i tråd med Åndsverkloven.