Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Nordic Studies in Science Education
Nyeste
Arkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 13 Nr. 2 (2017)
Vol 13 Nr. 2 (2017)
Publisert:
2017-09-14
Editorial 2/2017
Are Turmo, Carl-Johan Rundgren
115-116
PDF (English)
Articles
Endringer i lærerstudenters kompetanser? En casestudie fra en ny lærerutdanning ved UiT Norges arktiske universitet
Magne Olufsen, Solveig Karlsen, Marianne Ødegaard
117-133
PDF (English)
Bruk av metaforer om kjemiske bindinger i kreativ skriving
Anne Holt, Anne Bergliot Øyehaug
134-148
PDF (English)
Boys and girls written responses to PISA science questions
Nina Eliasson, KG Karlsson, Lena Lenner, Maria Lundgren
149-162
PDF (English)
Three lessons from an effect evaluation of the Swedish Science and Technology for Children Programme
Erik Mellander, Joakim Svärdh
163-179
PDF (English)
Important Biological Issues for Elementary Pupils – A Study of Elementary Pre-service Teachers’ Conceptions
Eija Yli-Panula, Eila Jeronen, Heidi Seiko-Ahlströn, Elsa Ruotsalainen
180-196
PDF (English)
The role of ‘Teknikåttan’– a competition aimed at increasing interest in science and technology for grade 8 students.
Lena Gumaelius, Tanja Kramer Nymark
197-217
PDF (English)
Curriculum development, projects and networks
«Utvidet klasserom» – Et verktøy for å designe uteundervisning i naturfag
Kari Beate Remmen, Merethe Frøyland
218-229
PDF (English)
Recent dissertations
Recent dissertations
Martin Vogt Juhler
230
PDF (English)
Utviklet av
Open Journal Systems
Språk
English
Norsk Bokmål
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer