Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Nordic Studies in Science Education
Nyeste
Arkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 17 Nr. 2 (2021): Nordina
Vol 17 Nr. 2 (2021): Nordina
Publisert:
2021-04-28
Articles
Editorial 2/2021
Sonja M. Mork, Berit S. Haug, Merethe Frøyland
131-134
pdf (English)
Oppnåelse av dybdelæring i et teknologi og design-prosjekt
Achieving deeper learning in a Technology and Design
Knut Moksnes
135-151
pdf (English)
“I call it frost.” Features of scientific social language during inquiry-based learning on the particulate nature of matter
Unni Eikeseth, Kristin Elisabeth Haugstad
152-166
pdf (English)
Hvordan kan et utforskende undervisnings- opplegg i naturfag støtte læring og motivasjon hos elever med stort læringspotensial?
Gifted students' learning and motivation through an inquiry-based science unit
Katarina Pajchel, Aase Marit Tolebråten Sørum Ramton
167-180
pdf (English)
Modeller i kjemiundervisning - et eksempel på hvordan de kan bidra til læring og feillæring
Models in chemistry education- an example of how they can contribute to learning and mislearning
Heidi I. Saure, Nils-Erik Bomark, Monica Lian Svendsen
181-205
pdf (English)
Learning through modelling in science: Reflections by pre-service teachers
Siv Gundrosen Aalbergsjø, Per Øyvind Sollid
206-224
pdf (English)
Students’ understanding of the cell and cellular structures
A case study
Mai Lill Suhr Lunde, Tone Fredsvik Gregers
225-241
pdf (English)
Utviklet av
Open Journal Systems
Språk
English
Norsk Bokmål
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer