Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Nyeste
Arkiv
Fagfellevurderte artikler
Inviterte artikler
Debatt og presentasjoner
Redaksjonelt
Utgavearkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 15 Nr. 2 (2023): Emerging disciplinary voices: Bachelor students’ use of sources – between knowledge telling and knowledge transforming
Vol 15 Nr. 2 (2023): Emerging disciplinary voices: Bachelor students’ use of sources – between knowledge telling and knowledge transforming
Publisert:
2023-09-01
Artikler
Nye disiplinære stemmer
Bachelorstudenters kildebruk – mellom kunnskapsreferat og kunnskapsbruk
Ingrid Stock, Andrea Karsten, Nancy Lea Eik-Nes
PDF (English)
Utviklet av
Open Journal Systems
Språk
English
Norsk Bokmål