Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Archives
Notifications
Support us
Subscribe to print edition
Search
Login
Home
/
Archives
/
No. 2 (2016): Religionspedagogiske profesjonsutfordringer
No. 2 (2016): Religionspedagogiske profesjonsutfordringer
Published:
2017-03-01
Full Issue
Uten tittel ()
PDF ()
Leder
Religionspedagogiske profesjonsutfordringer
Ingrid Reite Christiansen
77-78
PDF (Norsk Bokmål)
Forskning
How to educate professionals for learning new knowledge? A comparison of learning approaches in Dutch and Norwegian pastor education.
Ingrid Reite Christiansen
93-106
PDF (Norsk Bokmål)
Refleksjon
Orienteringas bakside: ”Indirekte undervisning” og mangelen på engasjement, interesse og motivasjon
Kåre Sigvald Fuglseth
79-85
PDF (Norsk Bokmål)
Læreres profesjonsetikk i fokus
Espen Schjetne, Hilde Afdal, Nina Johannesen, Trine Anker, Geir Afdal
87-91
PDF (Norsk Bokmål)
Verdier og kryssende krav i barnehagen
Ingeborg Tveter Thoresen
107-117
PDF (Norsk Bokmål)
Monopol eller sjakk (matt)?
Lise Fladberg
119-128
PDF (Norsk Bokmål)
Bokmeldinger
Sturla Sagberg: Holistic Religious Education – is it possible? The complex web of religion, spirituality and morality. Research on Religious and Spiritual Education volume 8
129-134
PDF (Norsk Bokmål)
Hennum, B. A. og Østrem, S. (2016) Barnehagelæreren som profesjonsutøver.
131-134
PDF (Norsk Bokmål)
Language
English
Norsk Bokmål