Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Acta Didactica Norge
Nyeste
Arkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Søk
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 11 Nr. 1 (2017)
Vol 11 Nr. 1 (2017)
Publisert:
2017-04-06
Redaksjonelt
Redaksjonelt. Nye artikler våren 2017
Eva Thue Vold
Art. 1, 3, sider
PDF
Artikler
Migrantnarrativer som interkulturell døråpner? En pilotanalyse av læreverktekster i fransk, italiensk og spansk
Anje Müller Gjesdal, Camilla Skalle, Liv Eide
Art. 2, 21, sider
PDF
“Hos en voksen er tanken helt full av masse ting”. Personlege narrativar i Norsk andrespråkskorpus (ASK) – ei kjelde til innsikt i læringsprosessen?
Ann-Kristin Helland Gujord
Art. 3, 22, sider
PDF
Underordnat, undanskymt och otydligt – om samhällskunskapsämnets relationsproblem inom SO-gruppen på svenskt mellanstadium
Martin Kristiansson
Art. 4, 20, sider
PDF
Er gutter bedre enn jenter i kroppsøving? -En studie av jenter og gutters kroppsøvingskarakterer i den videregående skolen
Pål Lagestad
Art. 5, 21, sider
PDF
Vurdering for læring i norskfaget: Om lærerens skriftlige tilbakemeldinger på skriftlige tekster
Harald Eriksen
Art. 6, 26, sider
PDF
Attityder till innehåll och delaktighet i val av läroböcker i undervisning i svenska för invandrare: Den pedagogiska och didaktiska betydelsen av flyktingars utbildning och yrkesbakgrund
Monica Reichenberg
Art. 7, 20, sider
PDF
“Et bra prosjekt som har gjort meg til en bedre skriver”– arbeid med skrivestrategier i videregående skole
Lisbeth Elvebakk, Evy Jøsok
Art. 8, 16, sider
PDF
Teoriens manglende plass i praksissamtalen
Marianne Leikvoll Eide, May-Britt Revheim Brekke, Asle Holthe
Art. 9, 16, sider
PDF
Språk
English
Norsk Bokmål
etterfoelger
F.o.m. årgang 14
Acta Didactica Norden