Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Acta Didactica Norge
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 1 (2017)
Vol. 11 No. 1 (2017)
Published:
2017-04-06
Editorial
Redaksjonelt. Nye artikler våren 2017
Eva Thue Vold
Art. 1, 3, sider
PDF (Norsk Bokmål)
Articles
Migrantnarrativer som interkulturell døråpner? En pilotanalyse av læreverktekster i fransk, italiensk og spansk
Anje Müller Gjesdal, Camilla Skalle, Liv Eide
Art. 2, 21, sider
PDF (Norsk Bokmål)
“Hos en voksen er tanken helt full av masse ting”. Personlege narrativar i Norsk andrespråkskorpus (ASK) – ei kjelde til innsikt i læringsprosessen?
Ann-Kristin Helland Gujord
Art. 3, 22, sider
PDF (Norsk Bokmål)
Underordnat, undanskymt och otydligt – om samhällskunskapsämnets relationsproblem inom SO-gruppen på svenskt mellanstadium
Martin Kristiansson
Art. 4, 20, sider
PDF (Norsk Bokmål)
Er gutter bedre enn jenter i kroppsøving? -En studie av jenter og gutters kroppsøvingskarakterer i den videregående skolen
Pål Lagestad
Art. 5, 21, sider
PDF (Norsk Bokmål)
Vurdering for læring i norskfaget: Om lærerens skriftlige tilbakemeldinger på skriftlige tekster
Harald Eriksen
Art. 6, 26, sider
PDF (Norsk Bokmål)
Attityder till innehåll och delaktighet i val av läroböcker i undervisning i svenska för invandrare: Den pedagogiska och didaktiska betydelsen av flyktingars utbildning och yrkesbakgrund
Monica Reichenberg
Art. 7, 20, sider
PDF (Norsk Bokmål)
“Et bra prosjekt som har gjort meg til en bedre skriver”– arbeid med skrivestrategier i videregående skole
Lisbeth Elvebakk, Evy Jøsok
Art. 8, 16, sider
PDF (Norsk Bokmål)
Teoriens manglende plass i praksissamtalen
Marianne Leikvoll Eide, May-Britt Revheim Brekke, Asle Holthe
Art. 9, 16, sider
PDF (Norsk Bokmål)
Language
English
Norsk Bokmål
etterfoelger
Volume 14 and onwards
Acta Didactica Norden