Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Acta Didactica Norge
Nyeste
Arkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Søk
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 8 Nr. 1 (2014)
Vol 8 Nr. 1 (2014)
Publisert:
2014-04-04
Artikler
Writing in EFL teachers’ education
Ragnhild Elisabeth Lund
Art. 1, 18 sider
PDF
Wikipedias inntog på kildelista – holdninger blant lærere og elever til Wikipedia i en skolekontekst
Marte Blikstad-Balas, Tora Høgenes
Art. 2, 17 sider
PDF
Elevers refleksjoner over naturvitenskapens egenart
Anne Bergliot Øyehaug, Anne Holt
Art. 3, 18 sider
PDF
Situasjonsbestemt ledelse av studentgrupper i friluftsliv
Odd Lennart Vikene
Art. 4, 17 sider
PDF
Skjønnlitteratur i klasserommet:Skandinavisk forskning og didaktiske implikasjoner
Kari Anne Rødnes
Art. 5, 17 sider
PDF
Lærebokas dominerende posisjon i historieundervisningen - bare for elevenes skyld?
Nils Martinius Justvik
Art. 6, 20 sider
PDF
Vurdering av andrespråksinnlærere - en utfordring i skolen
Kirsten Palm, Else Ryen
Art. 7, 17 sider
PDF
Lärarnas erfarenheter av deltagande i en datorbaserad interventionsstudie som syftar till att öka elevernas läsförmåga
Linda Fälth, Stefan Gustafson, Idor Svensson, Tomas Tjus
Art. 8, 15 sider
PDF
På tal om historieundervisning: Perspektiv på undervisning i historia på mellanstadiet
Martin Stolare
Art. 9, 19 sider
PDF
Difficult contrasts: an analysis of phonemic distinctions in the English of young Norwegian learners seen against the backdrop of incidental foreign language learning
Kåre Nitter Rugesæter
Art. 10, 20 sider
PDF
Elever i årskurs 3 läser och samtalar om texter: En interventionsstudie
Monica Reichenberg
Art. 11, 17 sider
PDF
Religion in Textbooks and among Young Buddhists, Hindus and Muslims: A Comparative Study
Jon Magne Vestøl, Kristin Gundersen, Hanne Hellem Kristiansen, Astrid Gravdal Samdal
Art. 12, 17 sider
PDF
Språk
English
Norsk Bokmål
etterfoelger
F.o.m. årgang 14
Acta Didactica Norden