Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Arkiv
Fagfellevurderte artikler
Inviterte artikler
Debatt og presentasjoner
Redaksjonelt
Utgavearkiv
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 2 (2018): Evalueringens sakprosa. Seks studier av evaluerende tekster i barnehage og skole (Temanummer)
Vol. 10 No. 2 (2018): Evalueringens sakprosa. Seks studier av evaluerende tekster i barnehage og skole (Temanummer)
Published:
2018-11-12
Redaksjonelt
Prøver, måling og og evaluering – pedagogiske utviklingsverktøy eller måleredskaper? Et kritisk perspektiv på vurderende og dokumenterende sakprosa i skole og barnehage
Catharina Nyström Höög, Gunhild Kvåle
PDF (Norsk Bokmål)
HTML (Norsk Bokmål)
Artikler
Ukeprøva – en sentral, men uutforska teksttype i skolen
Tom Flaten, Magnhild Vollan
PDF (Norsk Bokmål)
HTML (Norsk Bokmål)
Mellom kunnskapsdiskurs og sosial diskurs: Ukeplaner som sjanger og vurderingspraksis
Gro-Renée Rambø, Elise Seip Tønnessen
PDF (Norsk Bokmål)
HTML (Norsk Bokmål)
Planken som forsvann. Ein analyse av avgangsprøva i norsk gjennom 50 år
Anne Løvland
PDF (Norsk Bokmål)
HTML (Norsk Bokmål)
Pædagogisk brug af test
Jeppe Bundsgaard
PDF (Norsk Bokmål)
HTML (Norsk Bokmål)
Kartlegging, kos og kontroll. En kritisk analyse av TRAS-skjemaet som multimodal tekst
Gunhild Kvåle
PDF (Norsk Bokmål)
HTML (Norsk Bokmål)
Vurdering for læring – en trojansk hest i skolen?
Nils Rune Birkeland
PDF (Norsk Bokmål)
HTML (Norsk Bokmål)
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Norsk Bokmål