Gå til hovedinnholdet Gå til navigasjonsmenyen Gå til bunnteksten
  • Nyeste
  • Om
    • Tidsskriftet
    • Manuskript
    • Redaksjon
    • Erklæring om personopplysninger
    • Kontakt
  • Arkiv
  • Bli varslet
  • Gi støtte
  • Abonner på papirutgaven
Søk
  • Logg inn
Søk
  1. Hjem /
  2. Arkiv /
  3. Nr 3 (2016): 22. juli, verdier og spenninger

Nr 3 (2016): 22. juli, verdier og spenninger

					Se Nr 3 (2016): 22. juli, verdier og spenninger
Publisert: 2017-03-01

Forskning

  • Verdier i formålsparagraf og minnematerialet etter 22. juli 2011

    Sidsel Lied, Ingebjørg Stubø
    139-153
    • PDF
  • Dialoger om verdier i grunnskolens formålsparagraf – med minnematerialet fra 22. juli som læremiddel

    Ingebjørg Stubø, Synnøve Markeng
    171-184
    • PDF
  • Grunnleggende ferdigheter i KRLE-læreverk

    Hans Hodne
    185-199
    • PDF
  • Mellan verklighet och vision – en diskursanalys av Riktlinjer för Svenska kyrkans konfirmandarbete

    Caroline Gustavsson
    201-214
    • PDF

Refleksjon

  • Ei solid skattkiste eller skjøre leirkrukker? Om trosopplæring og religiøs identitet i en flerkulturell og flerreligiøs sammenheng

    Carsten Schuerhoff
    215-223
    • PDF

Praksis

  • Arbeid med verdier i skolen På jakt etter verdier i minnematerialet etter 22. juli 2011

    Sidsel Lied, Torleif Kveset
    155-170
    • PDF
  • Dialog og omvendt klasseroms-undervisning

    Andrew Thomas
    225-228
    • PDF

Bokmeldinger

  • Engedal, Fagermoen og Sandsmark (red). 2015. Trosopplæring for alle? Læring, tro og sårbare unge.

    Inger Marie Lid
    239-241
    • PDF

Debatt

  • Et vanskelig samarbeid

    Geir Winje
    229-232
    • PDF
  • Et mulig og nyttig samarbeid

    Reidun Rindal Opsal
    233-236
    • PDF
  • Ekskursjoner som metode i religions- og livssynsundervisning

    Tove Nicolaisen
    237-238
    • PDF

Språk

  • English
  • Norsk Bokmål
fritt-info@journals.uio.no Privacy policy
Contact information
fritt-info@journals.uio.no
ISSN: 2535-311X
Responsible for this website
UiO : University Library Privacy policy
Mer informasjon om dette publiseringssystemet, plattformen og arbeidsflyten fra OJS/PKP.