Gå til hovedinnholdet Gå til navigasjonsmenyen Gå til bunnteksten
Acta Didactica Norden
  • Nyeste
  • Arkiv
  • Temanumre
  • Innleveringer
  • Om
    • Tidsskriftet
    • Redaksjon
    • Erklæring om personopplysninger
    • Kontakt
Søk
  • Registrer
  • Logg inn
Søk
  1. Hjem /
  2. Arkiv /
  3. Vol 15 Nr. 1 (2021)

Vol 15 Nr. 1 (2021)

Publisert: 2021-01-19

Artikkel

  • Combining time and space: An organizing concept for narratives in history teaching

    Mikael Berg
    23 sider
    • PDF (English)
  • Ulv engasjerer! Erfaringer med skjønnlitteratur i tverrfaglig arbeid på mellomtrinnet

    Haakon Halberg, John Brumo
    19 sider
    • PDF
  • “Is there any sugar in bread?” A qualitative video analysis of student activating learning tasks in Home Economics

    Cecilie Beinert, Päivi Palojoki , Gun Katarina Åbacka, Nina Cecilie Øverby , Frøydis Nordgård Vik
    21 sider
    • PDF (English)
  • Observation och återkoppling med fokus på utvecklad undervisning: Professionsutveckling med hjälp av PLATO

    Michael Tengberg, Marie Wejrum
    22 sider
    • PDF
  • Hvordan iscenesetter to lærere skriveundervisning ut fra den samme pedagogiske ressursen, og hvordan nyttiggjør elevene seg av denne undervisningen når de skriver?

    Trygve Kvithyld
    26 sider
    • PDF

Språk

  • English
  • Norsk Bokmål

Informasjon

  • For lesere
  • For forfattere
  • For bibliotekarer

Make a Submission

Make a Submission
fritt-info@journals.uio.no Privacy policy
Contact information
fritt-info@journals.uio.no
ISSN: 2535-8219
Responsible for this website
UiO : University Library Privacy policy
Om dette publiseringssystemet.